תפריט

תכניות האימונים של גלאווי ישראל

התכניות שלנו מגוונות ומתאימות לכל הרמות. באימונים ובמירוצים אנחנו רצים בשיטת גאלווי ומשלבים הפסקות הליכה קצרות ויזומות לאורך כל האימון או המירוץ. יחס הריצה/הליכה תלוי בקצב הריצה האישי של כל אחד. אצלנו לא משאירים מתאמנים מאחור וכל אחד מוצא את הקבוצה המתאימה לרמה האישית שלו ותמיד לנגד עיננו המוטו של גאלווי: "ריצה ללא פציעות"

האם התכנית מתאימה לכם?

רצים 3-5 ק"מ ורוצים לרוץ יותר?

התחלתם לרוץ אבל רוצים גיוון?

רצתם בעבר והפסקתם עקב פציעה?

רצים ומרגישים שהשיטה לא מתאימה והתוכנית שלכם גוזלת יותר מדי זמן?

רוצים לרוץ בקבוצה עם אווירה נעימה, תומכת, וחברית?

שיטת  גאלווי יכולה להתאים לכם! השיטה מאפשרת להתקדם בהדרגה ולא להיפצע, לסיים ריצות ארוכות ומרוצים ולהתאושש מהר.

מאות אלפי רצים בעולם גילו את שיטת גאלווי. שיטה המאפשרת להם להתקדם,להנות ולשמור על אורח חיים רגיל.

לפני ארבע שנים הבאנו את השיטה לישראל. מאז סיימנו 5 תכניות מרתון, עשרות תכניות חצי מרתון ומספר רב של תכניות 10 ק"מ.

היינו  בברלין,ברומא,בג'נבה ובטבריה. עשרות  מתאמנים שלנו סיימו את המרוצים  מחייכים ומאושרים, עם תחושת הגשמה ומסוגלות  אדירה.

כל מתאמן מקבל:

  • תוכנית בת שלוש ריצות שבועיות. את ריצת הנפח השבועית נרוץ ביחד ביום שישי.  
      • חולצה או כובע עם סמל המועדון
        •  

          כולם מוזמנים!!!

          לפרטים והרשמה ניתן ליצור קשר עם גילה

          בטלפון:0723281827 מייל: info@galloway.co.il

          או ללחוץ כאן ולמלא את הפרטים בטופס