תפריט

ריצת 10 ק"מ

תכנית שתאפשר לך להגיע בזמן קצר ליעד – ריצה של 10 ק"מ! – בצורה הדרגתית, בשילוב הפסקות הליכה, בקבוצה ובכיף! 

 

  • מי מתאים לתכנית 10 ק"מ?

תכנית 10 ק"מ מתאימה לך אם יש לך יכולת לרוץ לפחות 3 ק"מ, וגם למי שרוצה לשפר את התוצאה האישית.

 

  • כמה זמן נמשכת התכנית?

התכנית לריצת 10 ק"מ נמשכת כשלושה חודשים.

 

  • מה מתכונת האימונים?

האימונים במתכונת של שלושה אימונים שבועיים, אנחנו עושים ביחד את ריצת הנפח בקבוצה, וכל אחד משלים עוד שני אימונים במהלך השבוע. הפסקות ההליכה אופציונאליות בריצות אמצע השבוע ומשולבות תמיד בריצות הנפח בסוף השבוע. בשיטת גאלווי אין צורך ביותר משלושה אימונים בשבוע, שלושה אימוני ריצה שבועיים בהחלט מספיקים בכדי לסיים את התכנית בהצלחה.

 

  • האם האימון הקבוצתי מותאם ליכולותיי האישיות?

בוודאי! בתחילת התכנית נמדוד את היכולת האישית שלך באימון מג'יק מייל – רצים מג'יק מייל (קילומטר ושש מאות מטר) הכי מהר, ועל פי התוצאה, בעזרת נוסחה שג'ף גאלווי פיתח, נתאים לך את הקצב האישי הנכון עבורך – קצב תחרות, קצב נפח, קצב אנטרוולים ויחס ריצה/הליכה מתאים. לאחר אימון המג'יק מייל מתחלקים לתתי קבוצות כשבכל תת קבוצה יש גרופלידר; פייסר אשר מכתיב את הקצב ואת יחס הריצה/הליכה.

 

נשמע מצוין! אני מזמינה אותך להצטרף לאימון ניסיון מהנה ללא תשלום, בכיף!
להרשמה ופרטים נוספים: 072-3281827

 

אז… נתראה על המסלול!