תפריט

חצי מרתון

תכנית אימון לריצת חצי מרתון – תוביל אותך לקו הסיום עם חיוך, כוח ואנרגיות! 

 

  • מי מתאים לתכנית חצי מרתון?

לחצי מרתון אפשר להצטרף אם יש לך יכולת לרוץ 7 ק"מ לפחות, או מי ניסיון של חצי שנה לפחות בריצה.

 

  • כמה זמן נמשכת תכנית האימון ?

התכנית לריצת חצי מרתון נמשכת כארבעה חודשים.

 

  • מה מתכונת האימונים?

האימונים במתכונת של שלושה אימונים שבועיים, אנחנו עושים ביחד את ריצת הנפח בקבוצה, וכל אחד משלים עוד שני אימונים במהלך השבוע. הפסקות ההליכה אופציונאליות בריצות אמצע השבוע ומשולבות תמיד בריצות הנפח בסוף השבוע. בשיטת גאלווי אין צורך ביותר משלושה אימונים בשבוע, שלושה אימוני ריצה שבועיים בהחלט מספיקים בכדי לסיים את התכנית בהצלחה.

 

  • האם האימון הקבוצתי מותאם ליכולותיי האישיות?

בוודאי! בתחילת התכנית נמדוד את היכולת האישית שלך באימון מג'יק מייל – רצים מג'יק מייל (קילומטר ושש מאות מטר) הכי מהר, ועל פי התוצאה, בעזרת נוסחה שג'ף גאלווי פיתח, נתאים לך את הקצב האישי הנכון עבורך – קצב תחרות, קצב נפח, קצב אנטרוולים ויחס ריצה/הליכה מתאים. לאחר אימון המג'יק מייל מתחלקים לתתי קבוצות כשבכל תת קבוצה יש גרופלידר; פייסר אשר מכתיב את הקצב ואת יחס הריצה/הליכה.

 

נשמע מצוין! אני מזמינה אותך להצטרף לאימון ניסיון מהנה ללא תשלום, בכיף!
להרשמה ופרטים נוספים: 072-3281827

 

אז… נתראה על המסלול!