תפריט

מרתוניסטים

תכנית אימון לריצת מרתון

הגוף שלך מוכן לרוץ מרתון? רוצה להגיע לקו הגמר עם חיוך? יכול להיות שמצאת את התכנית המתאימה לך. תכנית המרתון היא תכנית מהנה שתוביל אותך עד לקו הגמר עם חיוך, כוח ואנרגיות חיוביות. 

מי מתאים לתכנית המרתון?

לתכנית המרתון אפשר להצטרף אם יש לך לפחות שנה ניסיון בריצה או אם יש לך יכולת לרוץ בקלות 10 ק"מ.

כמה זמן נמשכת התכנית?

התכנית לריצת חצי מרתון נמשכת כשמונה חודשים.

מה מתכונת האימונים?

האימונים במתכונת של שלושה אימונים שבועיים, אנחנו עושים ביחד את ריצת הנפח בקבוצה, וכל אחד משלים עוד שני אימונים במהלך השבוע. הפסקות ההליכה אופציונאליות בריצות אמצע השבוע ומשולבות תמיד בריצות הנפח בסוף השבוע. בשיטת גאלווי אין צורך ביותר משלושה אימונים בשבוע, שלושה אימוני ריצה שבועיים בהחלט מספיקים בכדי לסיים את התכנית בהצלחה.

האם האימון הקבוצתי מותאם ליכולותיי האישיות?

בוודאי! בתחילת התכנית נמדוד את היכולת האישית שלך באימון מג'יק מייל – רצים מג'יק מייל (קילומטר ושש מאות מטר) הכי מהר, ועל פי התוצאה, בעזרת נוסחה שג'ף גאלווי פיתח, נתאים לך את הקצב האישי הנכון עבורך – קצב תחרות, קצב נפח, קצב אינטרוולים ויחס ריצה/הליכה מתאים. לאחר אימון המג'יק מייל מתחלקים לתתי קבוצות כשבכל תת קבוצה יש גרופלידר; פייסר אשר מכתיב את הקצב ואת יחס הריצה/הליכה.

נשמע מצוין! אפשר להתנסות ללא תשלום?

כמובן. אני מזמינה אותך להצטרף לאימון ניסיון מהנה ללא תשלום, בכיף!
להרשמה ופרטים נוספים: 072-3281827
אז… נתראה על המסלול!