תפריט

אודות

שיטת האימונים של ג'ף גלאווי עוצבה במטרה לעזור לאנשים מכל שכבות הגיל ורמות הכושר להיכנס לעולם הריצה ואף להגיע למרחקים של  חצי-מרתון או מרתון מלא.

 

בגמר התכנית, כל המשתתפים יסיימו את המרחק, גם אילו שזו הפעם הראשונה עבורם,  בזכות תורת האימונים שדוגלת בשילוב ריצה/הליכה. שיטה זו מאפשרת למשתתף להגיע למרחק תוך שמירה על הבריאות והימנעות מפציעות.

המינימום הנדרש על מנת לסיים את התכניות הוא 3 אימונים שבועיים: 2 אימונים בני 30 דקות במהלך השבוע ואימון קבוצתי ארוך בסוף השבוע.

אנחנו מאמינים בהתקדמות הדרגתית. ריצות הנפח שלנו נעשות בקצב איטי מכיוון שאנחנו מאמינים שלריצות נפח יש מטרה אחת בלבד: "זמן רגליים", כלומר מרחק. אלו שרוצים לשפר תוצאה צריכים לעבוד קשה יותר במהלך השבוע בריצות "איכות".

התכניות מתנהלות  בלמעלה מ 80 בתי ספר בארה"ב- בקנדה, יפן, איטליה, גרמניה וכעת גם בישראל. באמצעות השיטה עזר ג'ף למעל 300,000 רצים לסיים מרתונים בזכות השיטה.  עוד על השיטה ועל ג'ף גלאווי תוכלו לקרוא כאן

התכניות שלנו מגוונות מאוד מבחינת גילאים ורמות הכושר. באימונים שלנו אנחנו רצים בשיטת גאלווי ומשלבים הפסקות הליכה יזומות לאורך כל האימון. אנחנו מתחלקים באימון לתתי קבוצות על פי קצב אישי שקובע את יחס הריצה/הליכה. בכל תת-קבוצה כזו יש "group leader/pacer".

אצלנו אף מתאמן לא ימצא את עצמו נשאר לבד וכל אחד מוצא את הקבוצה שמתאימה לרמה האישית שלו ותמיד, לנגד עיננו המוטו של גלאווי "ריצה ללא פציעות".

לרשימת התכניות בקבוצת גלאווי ישראל  לחצו כאן

להרשמה ניתן ליצור קשר עם גילה בטלפון: 054-4543543  

מייל: info@galloway.co.il

או ללחוץ כאן ולמלא את הפרטים בטופס