איך מתגברים על התירוץ הכי נפוץ של מי שרוצה להתחיל או להתמיד בשגרת האימון אבל חושש שזה לא יסתדר עם חייו העמוסים? הנה 7 טיפים:

  1. כשנדמה לכם שאתם הכי עסוקים בעולם, נסו לחשוב על נשיא ארה"ב. הוא מתאמן באופו קבוע וכך גם קודמיו. עם יד על הלב- אם לנשיא ארה"ב יש זמן לאימון, איך זה שלך אין?
  2. אל תחכו ל"תקופה יותר רגועה". היא לא תגיע… בחיים המטורפים שלנו, תמיד עמוס. עבודה, ילדים, משפחה, התחייבויות. הם תמיד יהיו שם. אל תחכו. אם חשוב לכם להתאמן- התחילו עכשיו.
  3. לא מוכרחים להתאמן במשך 30 דקות ברציפות. ניתן להשיג את אותם יתרונות גם ממספר אימונים קצרים במהלך היום- 5 דקות פה, 10 דקות שם. זה הכל.
  4. מהר מאד תגלו שבזכות שגרת האימונים אתם עייפים פחות וצריכים פחות שינה. ופחות שינה משמעותה יותר זמן פנוי ל…אימון! אם כבר קמתם מוקדם יותר- התחילו את היום באימון שלכם.
  5. הכל עניין של ארגון זמן נכון. שבו כמה דקות כל בוקר, על כוס קפה, ותכננו את היום. אם תכניסו את האימון לתוך הלו"ז, תגלו שאתם יותר יעילים ו"תחזירו" את הזמן מהא מאד בעבודה או בעיסוקים אחרים.
  6. שתפו את בן/בת הזוג או הילדים בתכנון שלכם להתאמן, כדי שיגבו ויזערו לכם למצוא את הזמן. מהר מאד הם ישימו לב שאחרי אימון אתם נחמדים אליהם הרבה יותר ויעודדו אתכם להמשיך!
  7. צמצמו את צריכת המדיה שלכם! שמת לב כמה זמן באמת מתבזבז אצלך מדי יום על גלישה באינטרנט, קריאת מייל, צפיה בטלוויזיה או משחק בטלפון? חישוב מהיר יגלה לך שכמה דקות פה ושם של פייסבוק או angry birds מצטברות לשעה או שעתיים ביום! צמצום של חלק קטן מהזמן הזה תייצר לך באופן מיידי 10 או 15 דקות נוספות לאימון היומי!

בשורה התחתונה: יש לך זמן. חשוב רק לנצל אותו נכון כדי לשפר את חייך.

By |2015-09-20T13:37:28+00:00יולי 25th, 2012|טיפים ומאמרים|